Hoe ruil ik mijn artikel
Bij Goodstore houden wij van snelheid. Daarom kunt u als u een ander product wilt alvast het gewenste product bestellen. Het product wat u niet wilt kunt u gewoon retourneren!
Vitrinekasten
Informatiekasten
Zoek op achterwand
Zoek op aantal A4
Bij Goodstore houden wij van snelheid. Daarom kunt u als u een ander product wilt alvast het gewenste product bestellen. Het product wat u niet wilt kunt u gewoon retourneren!
Wij vinden het jammer dat u niet tevreden bent met het product, maar helpen u graag op weg. Download hier het retourformulier. Om de terugboeking zo vlot mogelijk te laten verlopen is het belangrijk dat u het formulier helemaal invult.
Wanneer u het retourformulier van ons heeft ontvangen heeft u drie mogelijkheden om uw pakket te retourneren:
Zorg dat uw product weer veilig is ingepakt. Dit kan in dezelfde doos als waarin uw product is geleverd. Zorg doormiddel van luchtkussens, bubbelfolie of ander opvulmateriaal dat uw pakket zo min mogelijk lege ruimte bevat. Hierdoor voorkomt u eventuele schade tijdens het vervoeren.
Is uw artikel geleverd in meerdere pakketten die door middel van een band/ lid aan elkaar bevestigd waren? Maak deze dan weer aan elkaar door middel van een touw of tape.
Nadat de bestelling bij ons is teruggekomen, controleren wij het pakket. Wij stellen u op de hoogte over het terugstorten van het betaalde bedrag of van de levering van het vervangende product.
Als u een product geretourneerd heeft controleren wij deze zodra de bestelling bij ons is teruggekomen. U wordt vervolgens via e-mail op de hoogte gesteld over de terug storting van het betaalde bedrag.
Maatwerk artikelen en artikelen uit eigen productie die bij bestelling speciaal voor u gemaakt worden zijn uitgesloten van het retourrecht. Bij de betreffende artikelen staat dit op de productpagina duidelijk vermeld met een 'speciaal voor u gemaakt' button.
Is uw product beschadigd geleverd? Dit vinden wij erg vervelend. Het defect kan ontstaan door een productiefout of door een onzorgvuldige levering.
Ieder pakket wordt met de grootste zorg voor u verpakt, helaas gaan chauffeurs niet altijd met de grootste zorg met onze pakketjes om. Bovenstaande is dan ook van belang om alles zo goed mogelijk te laten verlopen. Schadegevallen moeten binnen twee werkdagen na levering worden gemeld. Om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn, willen wij u vriendelijk verzoeken om in totaal 3 foto's toe te sturen. In het geval van schade, willen wij u het volgende vragen:
Zodra wij bovenstaande afbeeldingen hebben ontvangen kunnen wij u helpen bij het herstellen van uw schade. Nogmaals excuses voor het ongemak!
Goodstore kan niet aansprakelijk worden gesteld bij transportschade, wanneer u heeft getekend voor ontvangst. Wanneer de kans groot is dat iemand anders uw pakket aanneemt, zorgt u er dan voor dat deze persoon van de bovengenoemde procedure op de hoogte is.
Een beschadigde levering classificeren wij in zichtbare schade bij levering en vermoedelijke schade bij levering.
Heeft u meerdere producten besteld en is niet alles geleverd? Geen paniek! Er twee mogelijke oorzaken te bedenken.
Ofwel één van uw producten was tijdelijk niet leverbaar. Hiervan stellen wij u in principe altijd op de hoogte. U kunt dus binnenkort nog een pakketje van ons verwachten. Maar waar hard wordt gewerkt worden helaas ook wel eens fouten gemaakt. Het kan zijn dat een collega heeft zitten slapen. Neemt u in dit geval zo snel mogelijk contact met ons op en dan zorgen wij dat u het missende product zo snel mogelijk alsnog in huis hebt.